2 yılı geçti kullanıyoruz şirkette yaklaşık 20 hesapla. Daha şimdiye kadar burada geçen sorunlardan hiç kimsenin şikayeti olmadığı gibi aksine üst düzey bir memnuniyet var.
Bu memnuniyetin başında 1 tane bile spam mail kaçağı olmadan spam gelmeyişi. Diğer konu da gönderilen maillerin spam klasörüne düşmeden direk gelen kutusuna düşüyor olması. Diğer memnuniyet sebebi ise hiç kesinti olmaması ve son olarak gönderilen maillerin anlık karşıya ulaşması.
Tüm bu mutlu gönderi ve e posta alıcısı moduna girmek için yandex'in vermiş olduğu spf ve dkim ayarlarını yapılandırmayı, ilave olarak dmarc gibi diğer teferruatları yapılandırmanızı öneririm.