AdaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ucashtan gönderim de ne kadar işlem ücreti kesti hocam? 300 demeyin ne olur )
19.459 ucash varken 19.000 direk gönderdim hocam şu an içerde 454 tane daha var. Yani; 5 ucash kesinti olmuş hocam.



Yokubo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam diplere düşmesinin başlıca sebebide çok satış. Siz 20000 coini elinize geçtiği anda toplu şekilde bozarsanız piyasa dibe vuracaktır. Şahsen bende yüksek bir miktar çekim yaptım fakat parça parça satım yapacağım. Al-sat emirlerini takip edip işlem yaparsanız dibe vurmasını sizde engelleyebilirsiniz.
Hocam bu btc-alpha'da alış ve satışları takip edin felaket ben 20.000'leri konuşuyorum ama adamlar 500.000 gibi alış, satışlar yapıyor :S