wolkam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bütün ucash'ları bende Btc-Alpha'ya gönderdim dediğiniz gibi inşallah yatar ise öyle yapacağım zaten. Hesaplara mutlaka gönderiyorlar ondan yana sıkıntı yok tek sıkıntı geç gelmesi. Daha önceden My ether wallet'e gönderdiklerim 5 günü bulmuştu gelmesi. Gerçi ben 5 güne'de razıyım zira şu an btc-alpha'ya 20.000 ucash gönderdim :S Btc'ye çevirince 13 bin tl yapıyor.. olurda bu 5 günde diplere düşmez ise büyük şans
Hocam diplere düşmesinin başlıca sebebide çok satış. Siz 20000 coini elinize geçtiği anda toplu şekilde bozarsanız piyasa dibe vuracaktır. Şahsen bende yüksek bir miktar çekim yaptım fakat parça parça satım yapacağım. Al-sat emirlerini takip edip işlem yaparsanız dibe vurmasını sizde engelleyebilirsiniz.