Kça yıldır yandex mail kullanırım ama artık çok cıvıttı. Devamlı hatalar almaya başladım o yüzden bende artık sunucudan mail açıyorum, outlook programına bağlıyorum kafa rahat sunucuda da bırakmıyorum mailleri şişmesin diye. Size de tavsiyemdir.