Konu
Yandex Kurumsal Mail
12-02-2018, 09:38:11
#3
Eyupoglu
Kça yıldır yandex mail kullanırım ama artık çok cıvıttı. Devamlı hatalar almaya başladım o yüzden bende artık sunucudan mail açıyorum, outlook programına bağlıyorum kafa rahat sunucuda da bırakmıyorum mailleri şişmesin diye. Size de tavsiyemdir.