frankly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çekemiyoruz. Nasıl olacak hiç bir fikrim yok. Cüzdandan cüzdana gönderiliyor sanırım. Ben de 390 adett var. 80 dolar yapıyor borsa fiyatına göre. alıcı varsa yarı fiyatına bırakabilirim.
Mail attım siteye beklemedeyim. Gelişme olursa yazarım sizede.