Hocam çekemiyoruz. Nasıl olacak hiç bir fikrim yok. Cüzdandan cüzdana gönderiliyor sanırım. Ben de 390 adett var. 80 dolar yapıyor borsa fiyatına göre. alıcı varsa yarı fiyatına bırakabilirim.