Öncelikle herkese iyi akşamlar adsense konusunda tecrübeleri olan arkadaşlara bi sorum olacak nacizane, adsense den daha iyi kazanmak için getirisi en yüksek olan yani tbm açısından en yüksek ücreti alabileceğimiz makalelerimizde kullanmamız gereken dil hangisi sizce ?