malioztekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adama hiç bir şekilde ulaşamıyoruz. noter kağıdındaki adres yanlış + telefonunu kapattırmış. daha önce başkalarını da hasar kaydı vs. çeşitli sebeplerle dolandırdığını öğrendim.
dolandırıcının elimdeki kimlik bilgilerinden gerçek ikametgah adresini ve bi kaç bilgisini daha öğrendim. (ne kadar doğru bilmiyorum)

eğer ulaşabilseydik ihtarname çekip uzlaşmaya çalışacaktık, uzlaşamama halinde de dava açıcaktım.

nerde olduğu belli olmayan bu adama dava açsam her hangi bir kazancım olur mu yada avukat tutarak bosuna mı masrafa girmiş olurum bilemedim.
savcılık adamı bulur, ama biraz beklemen gerekir. benzer bir durum yaşadık yüksek model bir araç aldık araçta ağır hasar kaydı yazmıyordu, şaseden sorgulayınca öğrenince, dava açmadan ihtar ile uzlaşma yapıp satana satanı bulup 4-5 bin tl almıştık.