Psikolojik bir nedeni vardır. Ben mutluyken durmadan bir şeyler yerim, kebabı yer üstüne künefe baklava üstüne çerez çikolata cips... durmadan bir şeyler yiyesim gelir, mutsuz olduğumda ise kahve içer günü geçiririm..
ahh hocam işte butun mesele bu aslında ama ben de kş olay mutluysam mutluyum diye yerim mutsuzsam ya zaten moralim bozuk dıye yerım. Daha dogrusu yerdim 15 gün öncesine kadar.