ARKADAŞLAR ADSENSE HESABI ALACAĞIM DİYE KONU AÇMADIM. SORULARA CEVAP ARIYORUM ADSENSE HESABI SATACAĞIM DİYE PM ATMAYIN LÜTFEN.
Merhabalar, arkadaşlar yıllar oldu Adsense ile ilgilenmeyeli. Adsense alım satımı serbest oldu r10'da ancak bu tehlikeli ve riskli bir işlem değil mi? Yıllar önce bir arkadaşa sitemle birlikte birde adsense hesabı vermiştim direk banlamışlardı. Sonuçta ödeme alabilmek için isim soyisim vb. bilgiler değiştirildiğinde Adsense bunu farkedecektir. Diğer bir sorum ise uzun yıllar önce banlanan bir adsense hesabım var. Adsense alış-satış bölümünden adsense hesabı alıp kullanabilir miyim? Yada sorunsuz kullanabilmem için nelere dikkat etmem gerekli?