Benimde çok çabuk kilo alan bir yapım var. ortalama kilom 75. şuanda 83 kilodayım.
isteyince 72 ye kadar iniyorum.
Spor filan yapamıyorum.
Tek amaç sofradan doymadan kalkmak, (1 yiyorsan yarım yiceksin) doyduğunu hissedersen olmamış demektir. Doymayacaksın 2 hafta bu şekilde sabredebilirsen mide alışıyor zaten sonra aynı yarım öğünle daha doygun hissediyorsun yeme isteğin çok çok azalıyor.
Başarabilene ne mutlu.
Hem sünnet, Hem Sevap ,Hemde zayıflıyorsun.