1.78 boyla 112 olup göstermiyorsun diyenlerin ya gözleri şaşıdır yada moralin bozulmasın diye öyle diyorlardır
vallahi onu bilemiyorum hocam

ama gerçekten de dışarda aynı kiloda ortalama aynı boylarda olduğum bi kaç kişi görünce ben 112 ysem bu 120 dir dediğim oluyordu ama sonucta tartıda aynı cıkıyorduk.
Hocam yaptığınız diyet uyguladıgınız birşeyler varmı?
hocam 1 hafta dukan yaptım. atak evresi ve sadece et,süt,yumurta yedim.
Sabah
2 haslanmış yumurta
öğlen kıyma veya hindi veya tavuk veya köfte
arada peynir atıştırıyordum. akşamda yine kıymalı yumurta ya da tavuk vs. Zaten 1 hafta bunu yapınca 4 kilo kadar gitti orda. He tabi bir de günlük minimum 7500 adım + içebildiğim kadar su 2 litreyi geçmeye çalışıyordum hala da çalışıyorum.