DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eyvallah dediğinde az buz haklısın ama sen Abd ile savaşmayı kolay bir şeymi sanıyorsun? Türkiye askari olarak en güçlü ülkelerden birisidir ve artık Suriye diye bir ülkede yok. Sınırımızın güvenliği ve devletimizin zarar görmemesi için Türk askeri elinden geleni yapıyor. Şehitlerimiz için üzgünüz, Allah rahmet eylesin. Türkiye sınırının güvenliği Suriyelilere bırakılmayacak kadar önemli.
Söylediklerine katılıyorum ( yanlız kaçırdığın nokta şu )
Suriye’de Öso var, burada yaşayan 2Milyon genç var aktif durumda istediği gibi keyf üstüne keyf yapıyorlar.
Bunlarda öso ve Türk ordusuna katkıda bulunsun burda karı koz peşimde koşmasın mevzu bu.
Umarım az buz bilgi almışsındır.