bestekarx1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aralık ayında 3.30 $ dan almıştım )
O seviyeden indiğini çoğu kişi unuttu sanki sıfırdan değer kazanmış gibi düşünüyorlar.

Tonks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başta Ripple Ceo'su olmak üzere, Ripple'ın iş ortakları da birçok anlaşmanın yapıldığını veya pilot uygulamaların hayata geçirildiğini duyurdular.

Normal bu artış.
Benim düşünceme göre bu tür açıklamalar ile hiç bir alakası yok diğer coinlerde artış olurken ripple kımıldamadı sonradan geride kalan ripple bir anda diğerleriyle aynı orantılı artış yaşamak için bir anda dik ivme çizdi.

Ama sonuç yine hüsran olacak.