geçen hafta nereden ripple alabilirim diye konu açmıstım . Koinexden falan hesabı açtım para borsadaydı 2 gün sonrasına veriyordu o sırada 0,6 larden 0,75 lere geldi bekledim 0,60 a gelsin bi daha o zaman alırım diye şu hale bak 1 haftada %100 ü aştı. https://www.r10.net/bitcoin-etherium...il-alinir.html özelden mesaj atanlar olmuştu ripple alma bilmem ne al diye hiç biri ripple kadar gidemedi. Vay anasını ya 30 bin liralık alsak 60 bin vardı şimdi cepte içine ediym