An itibariyle Binance üzerinde 1.21 dolardan işlem görüyor. Ve 24 saatte %44 artmış durumda. Sabah kalktığımda 1.10'u zorluyordu.

Keşke zamanında NEO ve Ripple olarak 2'ye böleceğime sırf Ripple alsaymışım