Fiziksel sunucunuz varsa,
Hyper-V kullanarak sanal uygulama sunucuları oluşturun.
Domain yapınız vardır sanırım, kullanıcıların bilgisayarlarını thin client yaparsanız hangi bilgisayarda oturum açarsa açsın kendi masaüstü aynen gelecektir. Ayrıca kullanıcı dosyaları sunucuda olacağı için yedekleme işleminiz kolaylaşır.
Domain yapınız olduğunu varsayarsak bilgisayarları domaine almanız yeterli olur. Domainde kullanıcıları gruplarsanız yönetimi daha kolay olur.
Başka sormak istediğiniz birşey olursa sektörde 20 senedir çalışan bir sistemci olarak cevaplayabilirim.