Farklı sektörlerde olduğumuz için Hyper-v çeşitli amaçlar için kullanıyoruz. Thinclient ise personellerin kullandığı arabirim cihazdır. Servera bağlı çalışır, tek yerden müdahale edilir (server) bir kullanıcı oluşturulur ve Server yöneticisinin verdiği izin kadarıyla işlem yapılabilir üzerinde. Karışık işler..
Böyle anlatıldığı kadar kolay değil. Siz konuya hakim değilseniz bence işi hiç almayın, sorun yaşarsınız.
Konuya hakimim bir miktar ama kullandığınız cihazları hiç kullanmadım bizde server bu işi yapıyor ortak dosyalar,izinler vs. her türlü veri orda saklanıyor.