prodoxtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Thinclient' i ilk kez siz söyleyince araştırdım ne amaçla kullanıyorsunuz ?
Ağda bir iyileştirme mi yapıyor ?
Hyper-v sanallaştırma'yı ne amaçla kullanıyorsunuz ?
Tecrübem hiç yok malesef biraz bilgilerinizden faydalanmak isterim.
Farklı sektörlerde olduğumuz için Hyper-v çeşitli amaçlar için kullanıyoruz. Thinclient ise personellerin kullandığı arabirim cihazdır. Servera bağlı çalışır, tek yerden müdahale edilir (server) bir kullanıcı oluşturulur ve Server yöneticisinin verdiği izin kadarıyla işlem yapılabilir üzerinde. Karışık işler..

Böyle anlatıldığı kadar kolay değil. Siz konuya hakim değilseniz bence işi hiç almayın, sorun yaşarsınız.