scout adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hyper-v araştırın. Aynı sistemi kullanıyoruz.

Server - Fortinet - Hyper-v -> Thinclient -> Terminal.
Thinclient' i ilk kez siz söyleyince araştırdım ne amaçla kullanıyorsunuz ?
Ağda bir iyileştirme mi yapıyor ?
Hyper-v sanallaştırma'yı ne amaçla kullanıyorsunuz ?
Tecrübem hiç yok malesef biraz bilgilerinizden faydalanmak isterim.