Lordking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buradaki mantık sen kendi hesabından para çekiyormuşsun gibi yapılıyor, kartsız işlem olarak. QR kodunu sana gönderiyorlar sen mobil uygulamandan onu okutuyorsun, parayı onlar çekiyor. Bunun içinde 2 mobil ya da 1 mobil 1pc'ye ihtiyacın var. Biri okutmak için biri de qr kodunu uygulamaya gösterebilmek için.
QR kodunu nerden alıyorlar atmden mi biraz fazla soruyorum lakin herkez bilgilensin sizde yardımcı oldunuz saolun