Bundaki mantikta cepbank gibi mi yani biz burdan parayi gönderiyoruz onlar atmden qr kod alip eslestirmemi yapiyorlar ?
Buradaki mantık sen kendi hesabından para çekiyormuşsun gibi yapılıyor, kartsız işlem olarak. QR kodunu sana gönderiyorlar sen mobil uygulamandan onu okutuyorsun, parayı onlar çekiyor. Bunun içinde 2 mobil ya da 1 mobil 1pc'ye ihtiyacın var. Biri okutmak için biri de qr kodunu uygulamaya gösterebilmek için.