Lordking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, limitleri banka banka değişiyor, sitelerde yazıyor ama tek seferlik çekim için o limitler sanırım. Ve günlük belli bir çekme limiti yok diye biliyorum. Bugüne kadar sorun yaşamadım 10'dan fazla yaptım. Ancak bunda da bazı sitelerin saha ekibi ve sistemleri iyi 10 dakikada işleminiz halloluyor, bazı sitelerinki tam bir işkence 1 saatten önce halledemiyorlar. Ya sitede sıkıntı yaşıyorsun ya saha elemanının gönderdiği fotoda... Normalde cepbank çok daha riskli yani saha elemanı çekip siteye çekmedim diye bilgi verdiğinde site onu kaale alıyor. Ama qr'da öyle değil, qr çünkü anlık işlem, o an sitede olaya dahil olduğu için risk düşüyor. Ha eleman yine çekmedim diyebilir ama birlikte işlemi yaptığınız saat ve dakika belli, anında ibraz edebilirsiniz. O yüzden risk yok denecek kadar az.
Bundaki mantikta cepbank gibi mi yani biz burdan parayi gönderiyoruz onlar atmden qr kod alip eslestirmemi yapiyorlar ?