Allah aşkına sanki insanların senin işini halletmesi gerekiyor gibi konuşuyorsun. Milletin işi gücü kalmadı da ürünü sipariş edecekler, üstüne de kargoya mı verecekler? Yapan olursa bile elbette ki parasını ister. İnsanlar hayatlarını planlı ve programlı olarak yaşıyorlar yurt dışında. Türkiye'de ki gibi boş vakit yok. Bunun yaralı parmağa işemekle bir alakası da yok. Hele hele çıkar meselesi hiç değil. Asıl çıkar meselesi haline getiren sensin.