Aypi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu hatırladım sizin yerinize aramayı ben yapmıştım. Sonrasında teşekkür edip birşey yazmamıştınız.
Evet dostum sendin.Ben yazmıştım ama gecen silver üyeliğim bitince mesaj ksımları doldu o yüzden silmişim göremiyorum ne yazdığımı ama yanlış hatırlamıyorsam Almanya'dan biri lazım o zaman alıp bana gönderecek tarzı bir şey yazmış olmam gerekiyor.Ondan sonrada sanırım siz dönüş yapmadınız yani siz bana ben alayım göndereyim tarzı bir şey yazmadınız yazmış olsanız ben zaten neden konu açayım