Insanlık ölmüş ağlayanı yok.
Aynen kardeşim gecende biri Almanya'dan düzenli olarakmı bu işi yapıcaz yoksa bir defalıkmı tarzı bir yazı yazdı yanlış hatırlamıyorsam 1 defalık diyince bir daha dönüş yapmadı o kişiyede saygı duyuyorum kızmıyorum ama herşey para değil şu hayatta..Eminim forumdaki Almanya'dan olan kişilerinde 24 saat meşgullük bir işi yoktur bazı zaman bir duada önemlidir benim için önemli olmasa konu açıp aramam zaten ama işte yardımcı olacak insan yok..Bu sadece emin ol bu konuda değil bir insana işin düştümü kimse kendi çıkarı olmadan yardımda etmiyor.