Niye kızdın? Sakin ol Şampiyon. Ne zaman neye yazmam lazım PM le sorayım sana bi dahikene. Burası paylaşım forumu. Her konuya yazan sensin. Bi dahakine söz izin alıcam.
Hııı bu arada. Eski BTCTÜRK yöneticileri Mesaiye geçmi geliyordu? Soruma neden cevap alamadım ben?

Forum kurallarına uyarak, Forumda istediğim konuya yazma hakkım var sanırım. Şikayetci olduğun konuyu yada msj ı report etme hakkın var. Bak orada report tuşu var.
eheheh sakin olun arkadaşlar