hocam buna baktım bende kı durum bu sekılde degıl ornek forumda bır konuya gırdıgımde dırek sıyah ekran oluyor ama baska konuya gırdıgımde olmuyor bunuda denedım care olmadı :/ yınede gerı donusunuz ıcın tesekkur ederım