BiELOF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstediğiniz cevabı verebilirsiniz. Tutan yok.
Kaldı ki mesajımda yazdığım mesajın sizinle alakası ne?
R10 forumda bir çok konuda absürd sayılacak şeyler yazılıyor. Genel olarak yazıldı.

Google konusunda üstteki yazdığınız gibi tek bir şeyde hemfikiriz.
Öyle zırt pırt Güncelleştirme olmadığına inandığım gibi bazı Google ürünlerinde iyileştirmeler yapmakta. Algoritmalarla sıralamaların alakası o kadarda yok.
Google görsel sonuçlarda farklılık yapma nedeni şirket olduğundan dolayıdır. AB bu nedenle ceza almadı mı?
Bunu niye yapıyor. Sadece kullanıcı odaklı olma nedeni yok. Para kazanmak.
Bir çok anahtar kelime ve belli sektörler E-TİCARET kategorisine alındı. Eğer e-ticaret siteniz yok ve adwords reklam vermiyorsanız ilk 5 sırayı bırakın ilk 50 sayfa içinde bile olamazsınız.
SSL konusunda size katılmıyorum.
Ücretli SSL arasında bile fark var.
Örnek 1: https://www.r10.net/sorum-var/181367...luk-nedir.html
Örnek 2: https://www.r10.net/site-guvenligi-a...yumlulugu.html
Bana işini yaptığın veya sana ait olan sitelerin istatistiklerini gösterir misin? Ondan sonra seninle tartışacağım.