iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaşın büyük olduğu için saygımdan kötü konuşmayacağım. Normalde çok güzel cevap verirdim buna.
İstediğiniz cevabı verebilirsiniz. Tutan yok.
Kaldı ki mesajımda yazdığım mesajın sizinle alakası ne?
R10 forumda bir çok konuda absürd sayılacak şeyler yazılıyor. Genel olarak yazıldı.
iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Google para kazanmayacağı hiçbirşeyi desteklemez.
SSL kullanımının sıralamaya etkisi de yok. SSL kullanan sitelerin ilk 10 sıradaki artışının sebebi, SSL olmayan sitelerin SSL'e geçmeye başladığı için. Yani yeni site açtım SSL kurdum bana avantaj sağladı üstte yer alacağım yok.
Google konusunda üstteki yazdığınız gibi tek bir şeyde hemfikiriz.
Öyle zırt pırt Güncelleştirme olmadığına inandığım gibi bazı Google ürünlerinde iyileştirmeler yapmakta. Algoritmalarla sıralamaların alakası o kadarda yok.
Google görsel sonuçlarda farklılık yapma nedeni şirket olduğundan dolayıdır. AB bu nedenle ceza almadı mı?
Bunu niye yapıyor. Sadece kullanıcı odaklı olma nedeni yok. Para kazanmak.
Bir çok anahtar kelime ve belli sektörler E-TİCARET kategorisine alındı. Eğer e-ticaret siteniz yok ve adwords reklam vermiyorsanız ilk 5 sırayı bırakın ilk 50 sayfa içinde bile olamazsınız.
SSL konusunda size katılmıyorum.
Ücretli SSL arasında bile fark var.
Örnek 1: https://www.r10.net/sorum-var/181367...luk-nedir.html
Örnek 2: https://www.r10.net/site-guvenligi-a...yumlulugu.html