iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüm sitelerimde kullanıyorum, Bana göre zaten SSL = Sevgililer Günü. Tamamen ticari amaçlı dayatılmış güvenlik şeysi.
Uzun süredir bulmaya çalıştığım tanımın net karşılığı bu hocam. Passolig'e benzetiyorum bir yandan da futboldaki. Birilerinin para kazanması için uydurulmuş bir şey. Hala sahaya bir şeyler atılınca tribün kapatma cezası alıyor kulüpler. Oysa ki bunun amacı cezaları bireyselleştirmekti.

SSL'de güvenlik adı altında ticari kaygılarla oluşturulmuş bir şey tamamen.