sametgur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yarın muğlada bi sorayım hocam kursları
Merhabalar, elbette bir sor tabii. Elimiz de dursun sanki ne olacak, ileride tükan falan açarsak işimize yarar. Yasalar çok düşecekmiş üstüne sertifikası olmayan kişileri kontrol edecekmiş mutlaka.

Bir de şehirden şehire fiyatları değişiyormuş, sorarsanız bende öğrenmiş olurum.



ikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu "İlkokul mezunlarına son ehliyet şansı" yada "bundan sonra 2 yıl deneme süresi gelecek" haberlerine benziyor sanki
Yok hocam mart ayından sonra yürürlülüğe geçecekmiş, bize de kurstaki hoca gösterdi gelen yazıyı. Bu hafta kurslar sonmuş alımlar