Merhabalar, son kez emlak sertifikasını veriyormuş kurslar. Diğer türlü üniversite mezunu alacaklarmış haberiniz olsun. Sonra vay ben duymamışım, vay ben görmemişim demeyin.
Kayseri de 100 liraya kayıt oldum. Kayıt olanlar veya olacaklar miktarını belirtebilir mi?