Bir kaç script yazdıracağım,
Yabancı veya Yerli yazılımcılarla çalışmanın ne gibi avantaj ve dezavantajları olabilir ?
Freelance veya Kurumsal yazılımcılarla çalışmanın ne gibi avantaj ve dezavantajları olabilir ?
Taraflar arası sözleşme yapmanın ne gibi avantaj ve dezavantajları olabilir ?
1. Yaptıracağın işi bütün detaylarına kadar metin yada görsel ile detaylandır mutlaka. Söz uçar yazı kalır. İlerde yazılımcı böyle bir özellik konuşulmamıştı diyemez hemde siz ekstra iş isteyemezsiniz

İki tarafın üzelmemesi adına önemli
2.Fiyata dikkat et. Yaptıracağın yazılım gerçekten bir proje ise 300 - 500 tyye ne yazakki script olmaz. Ucuza yapan illaki bulursan ama işin sürdürülebilirliği ne kadar olacak. Piyasanın yarı fiyatına yazar mesala birisin, sonra sen üzerine ekletme yaptırmak istersein kod kalitesiz yazılmıştı bir o kadar yeni yazılımcı uğraşır ek özellik için