Tüm mesajları okumadım. Sadece şunu söyleyebilirim.
Ne biriktiriyorsanız bekarken biriktirin. Bekar olmanıza rağmen birikim yapamıyorsanız, evlendikten sonra para biriktirmeyi unutun. ve hatta çocuktan sonra ise hayal bile kurmayın bu konuda.
Evlilik ve çocuktan sonra zaten artık kendinize de harcayamayacaksınız isteseniz bile. (sadece sigara.)