Bir kaç script yazdıracağım,
Yabancı veya Yerli yazılımcılarla çalışmanın ne gibi avantaj ve dezavantajları olabilir ?
Freelance veya Kurumsal yazılımcılarla çalışmanın ne gibi avantaj ve dezavantajları olabilir ?
Taraflar arası sözleşme yapmanın ne gibi avantaj ve dezavantajları olabilir ?