Tavsiye, maaşınız müsait, mesela ufak bir meblağ ile deneme yapın 25K diyelim. Bunu bir bankadan 1 senelik kredi olarak çekin, maaşınız müsait ve kredi çekerken en uygun, sigorta ve dosya masrajsız bir kredi olmasına özen gösterin, daha sonra bu parayı faize yatırın ve hoşgeldin kredisi ile %14 faiz veren, güvenilir bankalar da var. Bu şekilde 1 senelik zaman dilimi içinde bu paraya orada durup, kendi içine sürekli faizini atacak ve siz de sadece çektiğiniz kredi tutarını ödeyeceksiniz. Borç olduğu zaman hem de bankaya o zaman insan ödemek zorunda kalıyor ve bir sene sonra bakmışınız birikmiş paranız var ki ihtiyaç kredisi faizi de ödemiyorsunuz (çünkü paranızın kendi faizi nerede ise denk geliyor).
NOT: paranın kendi faizinin ihtiyaç kredisi tutarını çekerken ödemeyi kabul ettiğiniz tutara denk gelmesi için sürekli olarak her ay içeri aktarılması lazım, çünkü bir sene içinde her içe kendi net faizini aktardığı zaman ilk zamanlar belli olmuyor ama onun da (aldığınız faizin de) bir artı faizi kendisini hissettiriyor. Tabii ki daha büyük tutarlarda (Ör. 100K) daha belli olur bu. Aylık ortalama 1K faiz verir ama 25K ortalama aylık 250TL faiz verse 12 ay içinde sürekli içine ekleyip, artmadan maalesef kredi çekerken ki ödemeyi kabul ettiğiniz faizi çok yakalayamıyor.
NOT 2: bir sene sonunda elde olmasını istediğiniz tutar 25K ise o zaman 25K çekmeyeceksiniz, bu parayı brüt olarak isteyen ihtiyaç kredisi tutarını çekeceksiniz. yani tamamen şu an farazi söylüyorum ama 20K çekerseniz bir sene sonunda 25K hedefini yakalayabilirsiniz.