4-5 sene önce 1750 maaş alırken maaşım zamla 2.500 TL olunca oha bu maaşlar ev araba herşeyi alırım demiştim.
İstanbul seviyesine göre üst seviye bir maaş alıyorum. Herşeyi excel üstünde hesaplamama rağmen kenara 3 bin tl attığımda seviniyorum. Mesela o zaman adidas yerine kinetix giyerdim. Maaşına orantılı hayat yaşantın da değiştiği için maalesef sizin söylediğiniz gibi olmuyor. O kadar yüksek maaş alınca lwc'dan giyinemiyorsun gidip bir pantolana 200 TL veriyorsun, (etrafındakilere uyum sağlamak için) doğal olarak maaşın da eriyor.