bence sızlanmanıza gerek yok daha yaşım 30 diyorsun tırmanmadan birşeylerin sahibi olayım diyorsun. senin verdigin kira parasına aylık gecinenler var yatıp kalkıp şükretmelisin 2 senede birşey yapamazsın ama 3 senede 4 senede yaparsın. benim babamın fabrikası var vardı diyim bir dikili taşı dahi yok. bence şükret. accele etme zamana dök bu işleri zamana dökersen kıymetini anlarsın.