bir yerde görmüştüm,vadesiz bir hesap açın ve maaş yatan hesaptan o hesaba aylık bir miktar yatsın.Otomatik ödeme şeklinde şubelerde yapabilirsiniz.Bence unutur gidersiniz diye düşünüyorum.Orada görürüm harcarım diyorsanız başka bir banka hesabına da gönderebilirsiniz.