Kodespa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar dostlar, Doğuda bir okulda görev yapan bir öğretmen arkadaşın ricası üzerine okul kütüphanesi için kitap toplama konusu açarak daha fazla kişiden yardım alabileceğimizi düşündük.
Elinizde bulunan kitaplardan ihtiyacınız dışında boştaki kitapları gönderebilirsiniz, Arkadaşlar lütfen rica ediyorum HABABAM SINIFINDAKİ gibi olmasın.
Göndermek isteyenler için Kitapların tek bir merkezden gönderilmesi adına Adresi PM olarak ileteceğim. Lütfen duyarlı olmaya çalışalım arkadaşlar.
Not: Gönderirken de lütfen karşı ödemeli göndermeyin.
İyi forumlar.
umarım dilediğiniz kitleye ulaşır yardımlar.