internet gelirlerimi ve harçlığımın bir miktarını ev arkadaşımın kullanmadığı banka hesabına atıyorum. Harçlığımın yüzde 20 si direkt aktarıyorum alır almaz. Bir o kadarda aylık internetten kazanıyorum. Gerçekten acil bir durum olmadığı sürece para orada kalıyor. Yaşantımı kalan param üzerine kuruyorum. Kalan parada aylık olarak ihtiyaçlarımı gidermeme yetiyor. 2-3 aya bir de tatile gidiyorum. Öğrenci adam için birikim yapıp başka ne yapacaksın yoksa
Hesap kartı bende olmadığı için direkt olarak harcayamıyorumda zaten en önemli faktör bu oluyor sanırım.