Aldığınız maaş, bu dönem şartlarınıza göre mükemmel.
Aylık o şekilde düzenli bir gelirim olsaydı, heralde hiç korkmadan volvo s60 alabilirdim.
Düzenli harcama yaparsanız, 10 ayda 40 milyar gibi bir rakam köşeye ayırabilirsiniz.
Ayıramıyorm derseniz, birşeye yatırım yapın (ev,araba vsvs) kredi çekin.
1 milyar ödeyeceğinize, 2,-2500 ödersiniz. Hem daha az faiz olur, hemde kısa sürede bir varlığa sahip olursunuz diye düşünüyorum.