Çocukluğumdan beri para biriktirebiliyorum. Zaten bankacılıkta okudum neden okuduysam

Parayı harcarken ihtiyaçlarıma göre kullanıyorum.Ve ne yapacaklarım zaten önceden belli lüks dediğim şeyler için belli miktarın üzerine çıkmıyorum.Dışarda yemek yersem hesap paylaşma yapıyorum.
En önemlisi de şunu yapabilirsiniz.
Örneğin her ay için 100 tl kenara koyacağınızı odaklanın ve koymaya başlayın tabiki hedef olmalı ve kenara koyduğunuz para kesinlikle düşmemeli.
Bir de bozuk paraları biriktirin bir kavanoza atın.Ankara da yaşıyormuşsunuz Merkez Bankası tümlüyor.
Yiyecek de toplu alışveriş yapın.Örneğimn gross marketler kullanılabilir.Metro da birkaç TL ye kart çıkartıp günlk alışveriş yapılabiliyor.
Valal bizde böyle oluyor.Başka türlü paranın ne olduğunu çözemiyoruz ama benlik sıkıntı yok

)