Yaşınız genç eğer 10 yıl veya 56 yaşınıza kadar biriktirecekseniz bes mantıklı ama onun dışında bes daha çok 46 yaşta mantıklı geliyor bana . Tabi şahsi görüşüm. Onun dışında en iyi para biriktirme altın yapmak diye düşünüyorum. Gelirinize göre aylık bir büyük altın yapıp kenara atarsanız çokta rahat birikim yapıyorsunuz kalanı ile zaten geçinmeye çalışacağınızdan ister istemez harcamanız düşüyor.