Yapılmışı yapmak boşa çaba, bir sonrakini yapman gerek. Whatsapp varken kimse bunu kullanmaz. Benzinli / dizel motor yapmak gibi, zaten yapan yaptı tüm dünyada belirli bir otorite var zaten bu konuda. Artık yeni trend elektrikli motor, ona yoğunlaşman gerek. Bu messenger şeyi için de aynını düşünüyorum.