Milliymiş A Milliymiş B Milliymiş bla bla bla...!
PTT markasını ön plana çıkaran, PTT'nin Reklamını yapmaktan öteye gidemeyecek bir şey...
Milli projelere milli en basit işleri destekleyen biri olarak böyle firmanın reklamını yapan şeyleri hiç sevemiyorum...
Keşke "devletnet nettc" gibi bir devlet markası uygulaması olsa seve seve kullanırım. Ama Turkcell'in YANİİ'si gibi PTT' nin markasını ön plana çıkarma çabası olacağına codecanyon mesajlaşma uygulamaları Daha iyidir.
İndirip bi bakacağım merak ettim. Sonra büyük zevkle silerim