SyhByz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendin fonlama yapabiliyorsun ama hiç anlamadığım için kendi haline bıraktım.
4 senedir birikiyor.
Hocam en sağlıklı birikim, hiç yoksa senelik %10-20 arasında kar eder yinede.
Kendimi BES satıcısı gibi hissettim, şubeye mi geçsem