Konu
Para biriktirebilen var mı?
07-02-2018, 07:39:35
#12
dogantuysuz
SyhByz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kendin fonlama yapabiliyorsun ama hiç anlamadığım için kendi haline bıraktım.
4 senedir birikiyor.
Hocam en sağlıklı birikim, hiç yoksa senelik %10-20 arasında kar eder yinede.
Kendimi BES satıcısı gibi hissettim, şubeye mi geçsem