dogantuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sadece %25 değil birde O %25lik kısmında kar ettiği pay var. Herkes kendi fonlamasını yapabiliyor. Bence para biriktirmek isteyen herkes yaptırmalı. 1 TL olayını bende denedim ama bir şey lazım oldumu oradan alıyoruz hemen olmuyor.
Ben tabi çocuklarım 18 yaşına geldiğinde bir birikimleri olsun amacıyla yaptım ve bu nedenle bir form dolduruluyor o kağıt sayesinde ben ölsem bile çocuk 18 e gelene kadar hanım bile o parayı elleyemeyecek.

Kendin fonlama yapabiliyorsun ama hiç anlamadığım için kendi haline bıraktım.
4 senedir birikiyor.