Hocam en kısa zamanda bir bireysel emeklilik yaptırın. Kredi kartından otomatik ödeme talimati verin ve paranız otomatik birikmeye başlasın. Bende para biriktiremiyorum her zaman eve gelen paradan daha fazla gider oluyor, bu durum karşısında 2 çocuğumda doğduktan sonra onlar adına bireysel emeklilik yaptırdım ve aylık 200'er TL birikiyor. Büyük çocuk için 5 yılı geçti bile yatırım. Hem para sadece durmuyor o da değer kazanıyor, devlet katkısı da var bir süre çekmezsen.
Daha iyi para biriktirme yöntemi göremedim henüz.
Çok doğru bir yatırım şu anda hiç bir yatırım %25 kazandırmaz direkt olarak ( Devlet katısı sebebiyle )
Ayrıca,
bende iş yerimde şöyle bir birikim yapıyorum bir kumbaram var her gün cebimdeki 1 TL leri kumbaraya atıyorum.Kumbara dolunca gram altına dönüştürüyorum.